Pak de regie met de leerKRACHT-methode voor het beroepsonderwijs

Meld je aan voor het webinar voor het MBO op 16 maart om 16:00

Het onderwijs. Iedereen heeft er een mening over. Ondertussen sta jij met de voeten in de klei en ervaar je de dagelijkse realiteit. Je bent nu vooral bezig met het oplossen van allerlei problemen die Corona veroorzaakt: alternatieven voor stageplekken, organiseren van voldoende praktijklessen, contact zoeken met studenten, et cetera. Je ging het onderwijs in vanwege je passie, om leerlingen kennis bij te brengen, ze in hun ontwikkeling te stimuleren. Maar nu ben je veel tijd kwijt met administratieve rompslomp, organisatorische randzaken en eindeloze vergaderingen.

Dat kan anders! Als je werkt in een cultuur van 'elke dag samen een beetje beter' pak je deze problemen, samen met je MBO team, aan. Zodat je niet alleen bezig bent met overleven, maar kunt werken aan het verder verbeteren of vernieuwen van het MBO-onderwijs.

Voor wie is het MBO Webinar op 16 maart?

• Je bent teamleider of docent in het MBO
  • Je wilt meer weten over de leerKRACHT-aanpak en de instrumenten, zoals de (online) bordsessie
  • Je school doet nog niet mee aan het leerKRACHT-programma

Wat ga je doen in dit MBO webinar?

In dit webinar van een uur, krijg je meer te horen over hoe je een verbetercultuur kan realiseren in je MBO-team en ga je interactief aan de slag met een online bordsessie.

1. Het leerKRACHT-verhaal
      Je maakt kennis met de leerKRACHTaanpak die een lerende cultuur op school creëert;
    2. Het Verbeterbord
      Je leert over hoe je in een vaste ritmiek het onderwijs kan verbeteren
    3. Impact op het MBO
      Je hoort van een MBO-school die met leerKRACHT werkt, wat dit voor hun studenten en team heeft opgeleverd

Stel al je vragen over leerKRACHT in de praktijk tijdens dit kleinschalige en interactieve webinar (max 30 plekken per webinar).
Na afloop is er nog een half uur de mogelijkheid om al je vragen te stellen aan de MBO-school en aan leerKRACHT.

Bekijk de video over de aanpak van leerKRACHT in het MBO

Contact

Wil je hier niet op wachten en vrijblijvend onderzoeken hoe jullie schoolambitie en de leerKRACHT-aanpak op elkaar aansluiten? Neem dan contact met ons op, dan maken we een persoonlijke video afspraak.

Nieuw MBO-webinar in april 2021

We organiseren maandelijks interactieve webinars, waarin we je meenemen in de leerKRACHT-werkwijze. Daarnaast geven we je concrete handvatten om zelf toe te passen op school.

Kun je niet bij het MBO-webinar op 16 maart zijn en wil je weten wanneer het volgende webinar gepland wordt? Blijf op de hoogte door onderstaand formulier in te vullen.

Wij geven je een seintje als je je kan inschrijven voor het MBO-webinar van april: