leerKRACHT-inspiratieprogramma

Een inspiratieprogramma voor ervaren leerKRACHT-scholen

Ben jij ooit met je school gestart met leerKRACHT? Staan jullie ondertussen op eigen benen en ondersteunen we jullie niet meer? Maar mis je de inspiratie die je opdeed van het werken met leerKRACHT en de uitwisseling met andere leerKRACHT-scholen? Dan is dit bericht voor jou.

Omdat jullie zo aandringen: we gaan wat nieuws doen. We starten vanaf volgend schooljaar (2017-2018) een leerKRACHT-inspiratieprogramma voor alle scholen die ooit met leerKRACHT startten. Dat doen we omdat veel van jullie ons hiernaar vragen.

Er zijn ondertussen 476 scholen in heel Nederland aan de slag met leerKRACHT. En jullie kunnen van elkaar enorm veel leren en inspiratie opdoen. Daarvoor organiseren we een programma dat bestaat uit bootcamps, fora en pizzasessies en uitwisseling met bedrijven in de regio die weken met Agile-scrum en Lean.

Bovendien delen we in dit programma met jullie de laatste en beste inzichten die wij opdoen op al onze scholen over ‘elke dag samen een beetje beter’. Bijvoorbeeld hoe je ‘de stem van de leerling’ aanzet en nog veel meer meters maakt in je school met het verbeteren van lessen en het vergroten van leerlingbetrokkenheid.

Meer weten? Lees alles over het leerKRACHT-inspiratieprogramma.

Dit vind je misschien ook interessant