meetup van het noorden

Kom naar de MeetUp van het Noorden

Wie is er nu niet nieuwsgierig naar hoe ook anderen werken aan een duurzame verbetercultuur? In een verbetercultuur is ook kijken bij elkaar, om elke dag een beetje beter te worden, belangrijk. Tijdens de MeetUp van het Noorden ontmoeten onderwijs en het bedrijfsleven elkaar om die uitwisseling tot stand te brengen.

Het team Noord van Stichting LeerKRACHT heeft het initiatief genomen om samen met een aantal bedrijven en onderwijsinstellingen deze MeetUp te organiseren. De verbindende factor is dat allen zich met een verbetercultuur bezighouden. MeetUps zijn ontstaan na uitzendingen van VPRO’s Tegenlicht en vooral in onderwijs zijn er actieve MeetUps. In het Noorden is dit de eerste keer.

Op 14 november vindt de eerste MeetUp van het Noorden plaats

Doel
Het doel van deze MeetUp is om bedrijven, scholen en andere organisaties elkaar te laten inspireren. Op de MeetUp deel je kennis en ervaringen met elkaar uit over de manier waarop je een verbetercultuur creëert, in stand houdt en uitbouwt. Lean & Agile zijn de sleutelwoorden, maar kennisdeling en netwerken zijn even belangrijk.

Wat kun je verwachten?

• Een inspirerende Keynote spreker: Jan Riezebos
  • Kennisuitwisseling door middel van Pecha Kucha presentaties. Deze worden door de deelnemers zelf verzorgd. Wil je een Pecha Kucha presentatie verzorgen, laat dan weten bij je aanmelding
  • Een diner, een uitstekende manier om te netwerken
  • Verdiepingsessies op grond van spontaan vraag en aanbod (Open Space)

Locatie: ROC Friese Poort, Splitting 21-23 Gebouw D in Drachten
Datum: Dinsdag 14 november 2017
Tijd: 16.30 – 20.00u

Meld je HIER aan en neem een collega mee!

Bezoek de website van MeetUp van het Noorden voor meer informatie

Meetup van het noorden. Groningen, Friesland, Drente. Meld je aan.
Illustratie: Claire Ohlenschlager