Samen sterk met het Bord in de Klas

Waarom?

Het bord in de klas versterkt eigenaarschap, betrokkenheid, motivatie, saamhorigheid en zelfvertrouwen bij de leerlingen. Leerlingen krijgen invloed op wat er gebeurt in de klas. Sterker nog, zij leiden zelf de wekelijkse bordsessie. Daarbij bedenken ze als klas wat zij willen bereiken, hoe ze elkaar kunnen helpen en dragen ze zorg voor elkaar.

Kijk naar wat leraren en leerlingen ervan vinden

Duizenden leraren en hun leerlingen in heel Nederland werken hier al mee, en met succes. In video’s hiernaast staan de ervaringen van andere leraren en leerlingen centraal.

Willen jullie dit ook in één of meer klassen?

Voor scholen met (kwetsbare) leerlingen heeft Stichting leerKRACHT een starterspakket samengesteld. Daarmee krijg je voor één of meer klassen alles wat je nodig hebt om te starten: whiteboards en toebehoren als je dat zelf nog niet hebt, begeleiding door middel van een workshop, toegang tot onze online academie extra ondersteuning en een stappenplan op papier. Ga daarna lekker aan de slag en je hebt dit met je klas zo onder de knie!

Dit zeggen leraren over Bord in de Klas:

Dit zeggen leerlingen over Bord in de Klas:

Nieuws en tips rechtstreeks in je inbox?

Meld je aan voor onze Nieuwsbrief