Tegelijkertijd bestaan er veel mythes over leerlinggedrag, die het lastig maken om hierin verbetering aan te brengen. En weten we dat duurzaam succes alleen mogelijk is met een consistente, schoolbrede aanpak die gewenst gedrag stimuleert en handhaaft.
Onze pilot biedt een bewezen aanpak om dit te realiseren.
Deze pilot combineert hoogwaardige kennis over een sterk leerklimaat met de werkzame elementen uit de methodiek van Stichting leerkracht. Het is een uniek traject waarin scholen een fundamentele verandering ondergaan en een duurzame verbetercultuur ontwikkelen.
Tijdens het traject:
Het programma bestaat uit twee verschillende onderdelen:
De data voor deze twee dagen zijn vastgesteld op:
Daarnaast word je uitgenodigd voor de webinars over verbetercultuur en kun je deelnemen aan een bedrijfsbezoek naar keuze.
Een verbetercultuur maakt dat je elke dag bezig bent met kwaliteitsverbetering en dus samen aan nóg beter onderwijs werkt. Stichting leerkracht creëert zo’n verbetercultuur op scholen.
Op onze aanpak pagina vertellen we hoe leerkracht helpt op scholen en in stichtingen. Je leest meer over hoe je als lerarenteam en als schoolleider aan de slag kan op school en hoe je een cultuur van ‘elke dag een beetje beter’ creëert in jouw organisatie/stichting.
Er is slechts een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Zorg dat jouw school deze kans niet mist en schrijf je uiterlijk 30 juni in. Op die manier ben je verzekerd van een plek.
Wil jij op jouw school ook een sterk leerklimaat en verbetercultuur? Plan een oriënterend gesprek en ontdek hoe wij jouw school kunnen helpen!
Krijg alvast een voorproefje van wat de pilot te bieden heeft door ons recente webinar te bekijken.
Vanuit stichting leerkracht werken aan een cultuur van elke dag samen een beetje beter. Zo bouwen we aan merkbaar en meetbaar beter onderwijs, grotere kansengelijkheid en meer werkplezier.
Wij gaan graag met je in gesprek!
Door je in te schrijven ga je akkoord met ons privacybeleid en geef je toestemming om updates van Stichting leerkracht te ontvangen.