Drie manieren om met leerKRACHT aan de slag te gaan

Wat past bij jullie?

Heb je de website bekeken, de video’s gezien en wil je meer weten? Hier drie suggesties om met leerKRACHT aan de slag te gaan:

Wil je meer weten? Kijken hoe leerKRACHT helpt jullie ambities te realiseren?

We komen graag bij je langs om door te spreken wat we voor jouw school kunnen betekenen.

Ga met ons in gesprek bij jullie op school

Wil je weten wat het effect is van leerKRACHT in de praktijk?

Ga samen met je collega’s kijken op een school in je regio of kom langs op een informatiebijeenkomst.

Bezoek een leerKRACHT-school

Ben jij enthousiast, maar krijg je je collega’s nog onvoldoende mee? Ga zelf al aan de slag en ervaar succes met leerKRACHT.

We hebben 6 praktische handvatten voor leraren en schoolleiders

Bekijk hoe je zelf kan starten

Ga met ons in gesprek

We komen graag bij je langs

Ben je geïnteresseerd en heb je nog veel vragen? Wil je weten hoe de leerKRACHT-aanpak helpt jullie ambities te realiseren? Hoe het aansluit bij wat jullie al doen? Wat er nodig is om de aanpak effectief in te zetten? Nodig ons dan uit voor een gesprek op school.

Ervaar het effect van leerKRACHT in de praktijk

Bezoek een leerKRACHT-school

Scholen in heel Nederland werken met leerKRACHT. Kijk op de kaart met alle 750 leerKRACHT-scholen en vraag een school in je buurt of je langs mag komen. Ze vertellen vast graag over hun ervaringen. Of neem contact op met ons, dan helpen we je een leerKRACHT-school in je regio te vinden.

Informatiebijeenkomsten

Tijdens Informatiebijeenkomsten hoor en ervaar je hoe leerKRACHT in de praktijk werkt. Deze bijeenkomsten vinden plaats op scholen die al op de leerKRACHT-manier werken. Een overzicht van deze bijeenkomsten vind je hier.

Ga zelf aan de slag in jouw klas of in je school

Begin met een onderdeel van leerKRACHT

Ben jij enthousiast maar ontbreekt er nog draagvlak in je team? Begin dan gewoon zelf met onderdelen van leerKRACHT. Boek successen, deel deze met je collega’s en voor je het weet worden je collega’s nieuwsgierig en creëer je draagvlak. We hebben 3 praktische handvatten voor leraren en 3 voor schoolleiders:

Schoolleider

Hoe creëer je een verbetercultuur op jouw school?

12 praktische tips

Van schoolplan naar impact in de klas?

Drie handvatten om mee aan de slag te gaan