Drie manieren om met leerKRACHT aan de slag te gaan

Wat past bij jullie?

Heb je de website bekeken, de video’s gezien en wil je meer weten? Hier drie suggesties om met leerKRACHT aan de slag te gaan:

Ga samen met je collega’s kijken op een school in je regio en ervaar wat het effect is van leerKRACHT. Kijk op de kaart wie er in jullie buurt meedoet

Bezoek een leerKRACHT-school

Ben jij enthousiast, maar krijg je je collega’s nog niet mee? Ga zelf al aan de slag en ervaar succes met leerKRACHT. We hebben 6 praktische handvatten voor leraren en schoolleiders

Bekijk hoe je zelf kan starten

Ervaar het effect van leerKRACHT in de praktijk

Scholen in heel Nederland zetten vanaf januari 2019 weer hun deuren open voor informatiebijeenkomsten. Daar ervaar je in 2 uur wat het effect van leerKRACHT op jouw school kan zijn. Is het nog geen januari? Kijk dan op de kaart met alle 750 leerKRACHT-scholen en vraag een school in je buurt of je langs mag komen. Ze vertellen vast graag over hun ervaringen. Of neem contact op met ons, dan helpen we je een leerKRACHT-school in je regio te vinden.

Ga met ons in gesprek

We komen graag bij jullie langs

Ben je al gaan kijken op een school die met leerKRACHT werkt of weet je al voldoende over onze aanpak? Is (een deel van) het team enthousiast om deelname aan leerKRACHT te overwegen? Nodig ons dan uit voor een gesprek op school. We gaan dan samen met jullie kijken wat jullie met leerKRACHT willen bereiken en wat er nodig is om de aanpak effectief in te zetten.

Ga zelf aan de slag in jouw klas of in je school

Ben jij enthousiast maar ontbreekt er nog draagvlak in je team? Krijg je hen niet mee naar een leerKRACHT-school? Begin dan gewoon zelf. Boek successen, deel deze met je collega’s en voor je het weet worden je collega’s nieuwsgierig en creëer je draagvlak. We hebben 3 praktische handvatten voor leraren en 3 voor schoolleiders:

Schoolleider

Hoe creëer je een verbetercultuur op jouw school?

12 praktische tips

Van schoolplan naar impact in de klas?

Drie handvatten om mee aan de slag te gaan