Het leerKRACHT-inspiratieprogramma

Voeding, verdieping en verfrissing

Veel scholen geven aan dat het belangrijk is om de verbetercultuur op school te blijven voeden, verdiepen, verfrissen en onderhouden. Daarom organiseren we ook komend schooljaar het leerKRACHT-inspiratieprogramma. Waarbij je kan uitwisselen en leren van andere scholen op twee fora, een bedrijfsbezoek en je een beroep kan doen op een expertcoach voor begeleiding.

Voor wie?

Het leerKRACHT-inspiratieprogramma is bedoeld voor alle scholen die hebben deelgenomen aan het leerKRACHT-programma. Het inspiratieprogramma staat open voor zowel leraren als schoolleiders.

Waarom kiezen voor het leerKRACHT-inspiratieprogramma?

• Jij en je team willen graag twee keer per jaar sparren met een expertcoach over jullie specifieke ambities en hoe deze te realiseren.
  • Jij en je team willen periodiek ge?nspireerd worden door de onderwijssuccessen van andere leraren en schoolleiders. En jullie vinden het leuk om die van jullie te delen.
  • Jij en je team willen op de hoogte blijven van de nieuwste ontwikkelingen en verbeteringen van de leerKRACHT-methodiek.
  • Jij en je team willen idee?n en inspiratie opdoen van bedrijven die werken met Lean en Agile/Scrum.

Hoe ziet het leerKRACHT-inspiratieprogramma eruit?

• Twee bezoeken door een expertcoach gedurende het jaar. De expertcoach zal onderzoeken waar jullie behoeften liggen en de begeleiding daarop aanpassen.
  • Twee fora in de regio met andere leerKRACHT-scholen. Jaarlijks zijn er vijf regionale fora met elk een thema, in overleg kies je er twee uit*. Doel van een forum is het bieden van verdieping voor schoolleiders en enthousiaste leraren, zodat jullie met nieuwe inzichten en handvatten verder kunnen werken aan het verbeteren van het onderwijs. (*Na inschrijven ontvang je de data van jouw regio)
  • Een bedrijfsbezoek, een bezoek bij een bedrijf of organisatie die werkt met een verbetercultuur. Leren hoe zij dit doen en in gesprek over 'elke dag een beetje beter' met de medewerkers en de managers. (PO en MBO-teams max. 5 deelnemers, VO max. 8 deelnemers.)

Inschrijven en kosten

Inschrijven voor het leerKRACHT-inspiratieprogramma kan tot 19 juli 2019 via de onderstaande button.

De kosten voor het programma zijn ? 2.500,- per school.

Meer weten?

Heb je vragen over het inspiratieprogramma? Contact met ons opnemen kan natuurlijk altijd. Mail ons via info@stichting-leerkracht.nl. Telefonisch zijn we bereikbaar op 085 - 401 57 94. Of download de brochure.

Nieuws en tips rechtstreeks in je inbox?

Meld je aan voor onze Nieuwsbrief