Inschrijven

Ben je enthousiast geworden over onze stap-voor-stap aanpak naar meer werkplezier, betrokken leerlingen en nog beter onderwijs? Heb je gekeken op een leerKRACHT-school en met ons gesproken en wil je je inschrijven? We heten je van harte welkom!

Wat zijn de mogelijkheden?

Er zijn drie verschillende programma’s waar je je school voor kunt inschrijven:

Het leerKRACHT-programma

Dit programma is voor alle scholen die willen starten met leerKRACHT. Het programma duurt een tot twee jaar, afhankelijk van je schooltype. Het programma start september 2019, met een voorbereidende fase dit schooljaar (2018-2019).

De leerKRACHT Experience

Dit is een kort traject voor basisscholen waar het creëren van een verbetercultuur maar beperkte ondersteuning vergt. Voorwaarde voor deelname is dat je zelf al met onderdelen van leerKRACHT bent begonnen (bijvoorbeeld het verbeterbord). Dit programma kan het hele schooljaar starten.

Meer over de leerKRACHT Experience

Het leerKRACHT-programma voor directieteams

Dit is een kort programma waarmee je in het directieteam van een onderwijsinstelling met de leerKRACHT-werkwijze aan de slag gaat.

Lees meer over dit programma voor directieteams

Inschrijven voor het ‘reguliere’ leerKRACHT programma

Je doet mee aan leerKRACHT voor beter onderwijs, betrokken leerlingen en meer werkplezier. Je vertrouwt in de kracht van leraren en wilt op je school een cultuur van ‘elke dag samen een beetje beter’ om deze doelen te bereiken.

Om je in te schrijven voor dit programma willen we je vragen je goed voor te bereiden. Dat kan door meer over onze aanpak te lezen, door een leerKRACHT-school te bezoeken en door met ons in gesprek te gaan. Wat belangrijk is dat je weet waarom je wilt meedoen, wat meedoen betekent en wat het van jullie vergt.

Weet je genoeg en wil je je inschrijven?

Dat kan en je bent van harte welkom. Door je in te schrijven verplicht je je tot niets. We komen langs voor een intake-gesprek. Pas als blijkt dat aan alle factoren voor succes is voldaan, sturen we een samenwerkingsovereenkomst om de inschrijving definitief te maken. Vanaf februari is het mogelijk om je in te schrijven voor schooljaar 2019-2020.

Bereid je voor op deelname aan leerKRACHT

De leerKRACHT Experience

Met de leerKRACHT Experience bouw je voort op wat je zelf al startte. Je wilt een verbetercultuur op je school. Voor beter onderwijs, betrokken leerlingen en meer werkplezier. Je bent al begonnen met onderdelen van leerKRACHT, bijvoorbeeld het verbeterbord of met het betrekken van leerlingen in de klas.

Je merkt echter dat zo’n cultuur creëren best lastig is. Met dit programma bieden we je in een beperkt aan bijeenkomsten de ondersteuning die jullie nodig hebben om ‘elke dag samen een beetje beter’ een vast onderdeel van jullie cultuur te maken.

Om je in te schrijven voor dit programma willen we je vragen je goed voor te bereiden. Dat kan door meer over onze aanpak te lezen en door een leerKRACHT-school te bezoeken. Wat belangrijk is dat je weet waarom je wilt meedoen, wat meedoen betekent en wat het van jullie vergt.

Weet je genoeg en wil je je inschrijven? Dat kan en je bent van harte welkom. Door je in te schrijven verplicht je je tot niets. We komen langs voor een intake-gesprek. Pas als blijkt dat aan alle factoren voor succes is voldaan, sturen we een samenwerkingsovereenkomst om de inschrijving definitief te maken.

Schrijf je in voor de leerKRACHT Experience

Het leerKRACHT-programma voor directieteams

Ben je bestuurder of schooldirecteur? Heb je ervaring met leerKRACHT in een of meer van jouw scholen? Wil je aan de slag met leerKRACHT in je directieteam, dan is dit programma voor jou. Als je de leerKRACHT-werkwijze gebruikt in jullie team word je als team effectiever, vergader je efficiënter en leer je meer van elkaar, waardoor je samen het onderwijs verbetert. Bovendien ervaren teamleden dat het prettig is zo samen te werken.

Nieuws en tips rechtstreeks in je inbox?

Meld je aan voor onze Nieuwsbrief