Volg een webinar en je weet hoe het onderwijs op jouw school verbeterd kan worden!

Wil je werken aan verbetering van het onderwijs op jouw school? Maar zit je week vol met lesgeven, vergaderingen en dingen die moeten?

Neem dan samen het heft in handen. Als team bepalen jullie wat je wel en niet doet. Jullie vak staat centraal. Samen werk je aan de lespraktijk.

Het is geen geheim wat het recept is voor beter onderwijs: leraren/docenten, die in kleine, hechte teams samen het onderwijs verbeteren. Teams die vanuit gemeenschappelijke visie doelen stellen die zij belangrijk vinden voor hun leerlingen/studenten en zo resultaat boeken. Zodat je continue verbetert.

In oktober volgen weer nieuwe webinars. Laat hieronder je gegevens achter, dan laten we je de nieuwe data weten als je je kan aanmelden. Je kan uiteraard ook contact opnemen als je vragen hebt of als je meer wilt horen over de leerKRACHT aanpak.

webinar leerkracht
De verbetercultuur is opgenomen in de bewezen effectieve interventies van het Nationaal Programma Onderwijs. Daarmee geeft het ministerie je de mogelijkheid het NPO-geld voor leerKRACHT in te zetten. Hier vertellen we meer over in onze webinars.

Deelnemen aan de webinars is kosteloos. Stichting leerKRACHT maakt dit mogelijk met giften van goede doelenfondsen