leerKRACHT webinars

Ook op jouw school starten met ‘Elke dag samen een beetje beter’?

Wil je werken aan verbetering van het onderwijs op jouw school? En zoek je een manier om als onderwijsteam goed samen te werken?

Neem dan samen het heft in handen. Als team bepalen jullie wat je wel en niet doet. Jullie vak staat centraal. Samen werk je aan de lespraktijk. Inmiddels weten we wat de sleutel is naar nog beter onderwijs: leraren/docenten, die in kleine, hechte teams samen het onderwijs verbeteren. Teams die vanuit gemeenschappelijke visie doelen stellen die zij belangrijk vinden voor hun leerlingen/studenten en zo resultaat boeken.

Zo creëert leerKRACHT een verbetercultuur op scholen: een cultuur waarin leraren van elkaar leren en samen met hun schoolleider en leerlingen elke dag het onderwijs een beetje beter maken.

In onze webinars kun je het zelf ervaren!

Er zijn op dit moment geen webinars in gepland. Wil je meer weten? Neem contact met ons op.

Wil jij weten hoe het staat met de verbetercultuur op school?

Dan kun je onze verbetercultuur-zelfscan doen.

Of wil jij zelf aan de slag met jouw team of klas?

Kijk hier hoe jij nu al jouw onderwijs kan verbeteren.

Op onze informatie bijeenkomsten op een school bij jou in de buurt kun je horen en ervaren hoe leerKRACHT in de praktijk werkt. Neem vooral je collega’s mee!

De verbetercultuur is opgenomen in de bewezen effectieve interventies van het NPO. Daarmee geeft het ministerie je de mogelijkheid het NPO-geld voor leerKRACHT in te zetten.

Deelnemen aan de webinars is kosteloos. Stichting leerKRACHT maakt dit mogelijk met giften van goede doelenfondsen.