leerKRACHT webinars

Ook op jouw school starten met ‘Elke dag samen een beetje beter’?

Wil je werken aan verbetering van het onderwijs op jouw school? En zoek je een manier om als onderwijsteam goed samen te werken?

Neem dan samen het heft in handen. Als team bepalen jullie wat je wel en niet doet. Jullie vak staat centraal. Samen werk je aan de lespraktijk. Inmiddels weten we wat de sleutel is naar nog beter onderwijs: leraren/docenten, die in kleine, hechte teams samen het onderwijs verbeteren. Teams die vanuit gemeenschappelijke visie doelen stellen die zij belangrijk vinden voor hun leerlingen/studenten en zo resultaat boeken.

Zo creëert leerKRACHT een verbetercultuur op scholen: een cultuur waarin leraren van elkaar leren en samen met hun schoolleider en leerlingen elke dag het onderwijs een beetje beter maken.

In onze webinars kun je het zelf ervaren!

Stichting leerKRACHT bestaat eind dit jaar 10 jaar! Om dat te vieren lanceren we vanaf oktober elke maand een verhaal over een actueel thema in het Nederlandse onderwijs. We hebben 10 scholen gevraagd om te delen hoe ze hier (vaak met vallen en opstaan) invulling aan geven. We starten met OBS Weerledwijs en gaan op 12 oktober op bezoek bij Paula Hoonhout en haar collega’s.