Volg een webinar en je weet hoe het onderwijs op jouw school verbeterd kan worden!

Wil je werken aan verbetering van het onderwijs op jouw school? Maar zit je week vol met lesgeven, vergaderingen en dingen die moeten?

Neem dan samen het heft in handen. Als team bepalen jullie wat je wel en niet doet. Jullie vak staat centraal. Samen werk je aan de lespraktijk.

Het is geen geheim wat het recept is voor beter onderwijs: leraren/docenten, die in kleine, hechte teams samen het onderwijs verbeteren. Teams die vanuit gemeenschappelijke visie doelen stellen die zij belangrijk vinden voor hun leerlingen/studenten en zo resultaat boeken. Zodat je continue verbetert.

In oktober volgen weer nieuwe webinars. Je kan uiteraard contact opnemen als je vragen hebt of als je meer wilt horen over de leerKRACHT aanpak.

De verbetercultuur is opgenomen in de bewezen effectieve interventies van het Nationaal Programma Onderwijs. Daarmee geeft het ministerie je de mogelijkheid het NPO-geld voor leerKRACHT in te zetten. Hier vertellen we meer over in onze webinars.

Deelnemen aan de webinars is kosteloos. Stichting leerKRACHT maakt dit mogelijk met giften van goede doelenfondsen

Replay webinar voor po-scholen

Heb jij de webinars van afgelopen schooljaar gemist?

Bekijk dan de video van ons laatste po-webinar of neem contact met ons op!

Replay NPO-webinar 'Een duurzame keuze met een verbetercultuur'

Heb jij het leerKRACHT NPO webinar gemist?

Bekijk dan de replay van het NPO-webinar van 19 mei

Contact

Wil je hier niet op wachten en vrijblijvend onderzoeken hoe jullie schoolambitie en de leerKRACHT-aanpak op elkaar aansluiten? Neem dan contact met ons op, dan maken we een persoonlijke (video) afspraak. Graag tot snel!