leerKRACHT webinars

Ook op jouw school starten met ‘Elke dag samen een beetje beter’?

Wil je werken aan verbetering van het onderwijs op jouw school? En zoek je een manier om als onderwijsteam goed samen te werken?

Neem dan samen het heft in handen. Als team bepalen jullie wat je wel en niet doet. Jullie vak staat centraal. Samen werk je aan de lespraktijk. Inmiddels weten we wat de sleutel is naar nog beter onderwijs: leraren/docenten, die in kleine, hechte teams samen het onderwijs verbeteren. Teams die vanuit gemeenschappelijke visie doelen stellen die zij belangrijk vinden voor hun leerlingen/studenten en zo resultaat boeken.

Zo creëert leerKRACHT een verbetercultuur op scholen: een cultuur waarin leraren van elkaar leren en samen met hun schoolleider en leerlingen elke dag het onderwijs een beetje beter maken.

In onze webinars kun je het zelf ervaren!

Direct aanmelden

Webinar Verbetercultuur

9 februari 10:00

Aanmelden 9 feb

20 februari 19:30

Aanmelden 20 feb

Deelnemen aan de webinars is kosteloos. Stichting leerKRACHT maakt dit mogelijk met giften van goede doelenfondsen.

Wil jij concrete handvatten van een leerKRACHT-school in jouw buurt om de onderzoeks- en verbetercultuur op jouw school te versterken?

Bezoek dan één van onze regionale informatiebijeenkomsten!

De verbetercultuur is opgenomen in de bewezen effectieve interventies van het NPO. Daarmee geeft het ministerie je de mogelijkheid het NPO-geld voor leerKRACHT in te zetten.