Interactieve webinars in november

Zoek jij een manier om in deze hectische tijd als onderwijsteam goed samen te werken?

De leerKRACHT instrumenten kunnen jou daarbij helpen, zowel bij online, hybride als fysieke werksessies.

Schrijf je in voor het leerKRACHT-webinar: Starten met continu leren en verbeteren

Het is geen geheim wat het recept is voor beter onderwijs: leraren, die in kleine, hechte teams samen het onderwijs verbeteren. Teams die vanuit gemeenschappelijke visie doelen stellen die zij belangrijk vinden voor hun leerlingen en zo resultaat boeken. In dit webinar ga je daarmee aan de slag. Of als je al begonnen bent, nieuwe inspiratie opdoen om dit nog breder en effectiever in te zetten. Meld je nu hiernaast aan, er is slechts plek voor 30 personen.

Wat kun je verwachten tijdens dit webinar:

• In een kleinschalig en interactief webinar ga je direct aan de slag met wat er speelt op jouw school;
  • We geven je twee krachtige tools in handen, die je kunt inzetten op je eigen school;
  • Je maakt kennis met een aanpak die in één jaar een lerende cultuur op school creëert;
  • Na afloop krijg je exclusieve toegang tot onderdelen van de leerKRACHTacademie.
  • Wegens het interactieve karakter is het noodzakelijk dat je live kunt deelnemen, je ontvangt later geen terugkijklink.

Voor wie is dit?

• Je bent schoolleider of leraar
  • Je herkent je in een van deze punten
  • Je wilt dit schooljaar hier al vol mee aan de slag

Je kunt je nu inschrijven voor de twee webinars in november. Er is plek voor maximaal 30 personen, dus wees er snel bij! Ook op 7 december om 19.30 en 9 december om 15.00 zullen er weer webinars plaatsvinden, die inschrijving start later.

Overige informatiewebinars

Heb je interesse in leerKRACHT, maar ben je nog in de orienterende fase? En leer je graag meer over onze aanpak via een interactief webinar? Laat dan hieronder je naam achter. Later in het jaar organiseren we weer webinars waarbij je vrijblijvend kennis kunt maken met leerKRACHT en ons werk op scholen. Zodra het weer mogelijk is om offline bijeenkomsten te organiseren op scholen, zullen we ook daar weer mee starten. Blijf op de hoogte door het formulier in te vullen, dan geven we je een seintje bij het volgende webinar. Kun je niet wachten, neem dan contact met ons op, dan maken we een persoonlijke video afspraak. Hopelijk tot snel!

Digitale bijeenkomsten

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.