Intersectoraal leertraject voor bestuurders

Een kijkje in de keuken bij Nederlandse topinstellingen: hoe creëer je een verbetercultuur?

In februari (’23) start het intersectorale bestuurderstraject van Stichting leerKRACHT, in samenwerking met de po-, vo- en mbo-raad. Je krijgt een unieke kans om te leren van vooruitstrevende bedrijven en organisaties, die werken aan een cultuur van ‘elke dag samen een beetje beter’.
Tijdens het gehele traject staat leren van en met elkaar centraal. Je brengt een bezoek verschillende topinstellingen en ontmoet collega-bestuurders met wie je samenwerkt aan de leerdoelen van het traject.

De thema’s zijn: leiderschap, strategische visie en planning en persoonlijke professionaliteit.

Tijdens drie bijeenkomsten bezoeken onderwijsbestuurders uit het po, vo en mbo een aantal Nederlandse topinstellingen. Ze krijg je de kans om een kijkje in de keuken te nemen bij McKinsey & Company, Picnic, Bol.com en het UMC Utrecht. Hoe creëer je een verbetercultuur in jouw organisatie? Hoe bouw je daarvoor draagvlak? Wat vergt dit van je als rolmodel voor de organisatie? Deze en andere vragen staan centraal in het intersectorale bestuurdersprogramma.

besturenprogramma met Bol.com