Intersectoraal leiderschapsprogramma voor bestuurders

Een kijkje in de keuken bij Nederlandse topinstellingen: hoe creëer je een verbetercultuur?

Ben je bestuurder of eindverantwoordelijk leidinggevende en ben je benieuwd hoe Nederlandse topinstellingen vormgeven aan een verbetercultuur? Wil je in gesprek met topmensen uit het bedrijfsleven en het publieke domein om te leren hoe zij zich blijven aanpassen aan nieuwe ontwikkelingen? En hoe je dit kan creëren in je eigen organisatie? Wil je dat samen doen met collega-bestuurders en leidinggevenden? Schrijf je dan nu in!

Najaar ’24 start het volgende intersectorale leiderschapsprogramma van Stichting leerKRACHT, in samenwerking met de po-, vo- en mbo-raad. Je krijgt een unieke kans om te leren van vooruitstrevende bedrijven en organisaties, die werken aan een cultuur van ‘elke dag samen een beetje beter’.

Tijdens het gehele traject staat leren van en met elkaar centraal. Je brengt een bezoek verschillende topinstellingen en ontmoet collega-bestuurders met wie je samenwerkt aan de leerdoelen van het traject.

Paul Rutten McKinsey
besturenprogramma met Bol.com

De bezoeken aan de drie bedrijven zijn elk opgebouwd rondom een thema. De drie thema’s zijn: leiderschap, strategische visie en planning en persoonlijke professionaliteit.

Tijdens drie bijeenkomsten bezoeken onderwijsbestuurders uit het po, vo en mbo een aantal Nederlandse topinstellingen. Ze krijg je de kans om een kijkje in de keuken te nemen bij McKinsey & Company, Bol.com en het UMC Utrecht en je gaat daar o.a. in gesprek met de CEO’s Margaret Versteden (Bol.com) en Senior Partner Paul Rutten (McKinsey & Partners) over vragen als: Hoe creëer je een verbetercultuur in jouw organisatie? Hoe bouw je daarvoor draagvlak? Wat vergt dit van je als rolmodel voor de organisatie? Deze en andere vragen staan centraal in het intersectorale leiderschapsprogramma.

Inschrijven besturenprogramma 24 najaar

Meld je nu aan voor de groep in het najaar van 2024.

Interesse najaar ’24