Het leerKRACHT-funderingsprogramma

Zijn jullie een grotere schoolorganisatie in het vo of mbo en willen jullie de basis leggen voor duurzame impact?

Willen jullie onderzoeken waar jullie school staat met betrekking tot de onderzoeks- en verbetercultuur op school?

Zijn jullie er klaar voor om met elkaar kennis, capaciteit en enthousiasme voor deze nieuwe manier van werken op te bouwen?

Dan biedt leerKRACHT het funderingsprogramma. Daarmee leggen we de basis voor impact op de leerling en een professionele cultuur.

Jullie worden daarbij begeleid door en van onze expertcoaches en gaan direct aan de slag. Daarnaast krijgen jullie toegang tot onze online leerKRACHT-academie voor training in de leerKRACHT-werkwijze. Samen met jullie organiseren we tijdens het traject kennissessies over de onderliggende principes van continu verbeteren en het toepassen van onderwijsonderzoek. Zo leggen jullie al doende de basis voor een lerende cultuur op school, voor elke dag samen een beetje beter en meer leer- en werkplezier.

Het leerKRACHT-funderingsprogramma