Ben je net als andere docenten en schoolleiders bezig met het verbeteren en innoveren van het onderwijs? Merk je dat jullie op school veel overleggen, maar onvoldoende toekomen aan samen wérken aan onderwijsontwikkeling? Wil je bovendien zeker zijn dat leerlingen het effect van jullie inzet ervaren?

Ga samen met je collega’s aan de slag

Herken je bovenstaande onderwerpen? Meld je met een aantal collega’s aan voor een leerKRACHT-werksessie bij jou in de buurt. In een aantal workshops reiken we je kennis en instrumenten aan, waarmee je zelf invulling kan geven aan de ontwikkeltijd op jullie school en je het onderwijs op school doelgericht verder verbetert. Op die manier zorg je ervoor jullie leerlingen, je collega’s en jijzelf er echt baat bij hebben. Ondertussen krijg je voorbeelden van hoe docenten en schoolleiders van de school waar we op bezoek zijn dat aanpakken.

Stichting leerKRACHT?

Nog niet van ons gehoord of onvoldoende bekend met onze werkwijze? We zijn een goededoelenstichting, die met honderden scholen in Nederland werkt aan het realiseren van een lerende schoolcultuur in heel Nederland. En dat werkt. Onderzoek van de Universiteit van Utrecht toont dat aan. Meer informatie vind je hier.

Aanmelden voor een leerKRACHT-werksessie

Kom naar een werksessie op een VO-school bij jou in de buurt. In een aantal workshops reiken we je kennis en instrumenten aan, waarmee je zelf invulling kan geven aan de ontwikkeltijd op jullie school en je het onderwijs op school doelgericht verder verbetert.