Welk onderzoek versterkt jouw school?

De wetenschap is continu in beweging. Vrijwel dagelijks komen er nieuwe inzichten bij over hoe je kinderen het best kan laten leren. Welke wetenschappelijke studies mag je als schooldirecteur absoluut niet missen?

Lees hier het hele artikel van AVS.

Dit artikel verscheen in KADER [2, 2022], hét vakblad voor leidinggevenden in het funderend onderwijs van de Algemene Vereniging Schoolleiders (AVS).

Ben je schoolleider en wil je aan de slag met het toepassen van onderwijsonderzoek?
Samen met een van je docenten of je ib’er?

Samen met de AVS Academie en ResearchED Nederland ontwikkelden we vanuit Stichting leerKRACHT de vijfdaagse leergang ‘Toepassen van onderwijsonderzoek in de lespraktijk’.

Naar de Leergang Toepassen van onderwijsonderzoek in de lespraktijk

leerKRACHT in de media KADER
leerKRACHT in KADER oktober 2022

Samen met een van je docenten of je ib’er?

Meld je dan aan voor de 5 daagse leergang Toepassen van onderwijsonderzoek in de lespraktijk