De leerKRACHT-podcast: De Gelukkige School

Hoe houd je focus? Hoe betrek je kinderen bij het lesgeven? In de leerKRACHT-podcast: De Gelukkige School nodigen we elke aflevering iemand uit het onderwijs uit om over een inspirerend onderwerp te praten.

Elke dag samen een beetje beter. Met je team, met je leerlingen, met jezelf? Hoe doe je dat? Hoe zorg je ervoor dat je als leraar en leidinggevende steeds beter wordt in je vak en hoe wordt je als team samen steeds sterker? En dat alles graag met minder werkdruk, in plaats van meer. Daar gaan Jelle Verwer en Tessa Brummelkamp het elke twee weken over hebben in de leerKRACHT-podcast. In deze podcast nodigen we één keer per twee weken iemand uit het onderwijs uit om over een inspirerend onderwerp te praten. De podcast is te volgen op Soundcloud, Apple en Spotify.

Aflevering 1: Focus met Bernie Kooistra

Schoolleider Bernie Kooistra neemt je in deze aflevering mee over het houden van focus op wat er echt toe doet voor de leerling. Hoe houd je focus, ook in deze tijden van online werken, hoe zorg je ervoor dat je niet in een tunnelvisie vervalt, hoe maak je de juiste keuzes, en hoe bereik je dit sámen, met je leerlingen en met je team?

bernie kooistra

De leerKRACHT-podcast: De Gelukkige School is te vinden op de podcast pagina.