Doorloopjes 2 lancering op 14 april

Werken aan onderwijsverbetering? Dat doen leraren graag goed én samen. Wil je je eigen lespraktijk blijven versterken, maar dan met concrete hulp? 6.000 leraren werken al met Doorloopjes.nl. Doorloopjes 2 geeft nog meer handvatten om meer te bereiken met evidence informed handelen binnen het onderwijs. Het boek Doorloopjes 1 en de website zijn al ontzettend goed ontvangen, maar in deel 2 is er nóg meer voordeel voor de leraar te halen.

In Pakhuis de Zwijger verzorgen wij op 14 april hét onderwijsevent van 2022. In een avondvullend programma gaan Meesters met Dromen Emin Kececi en Yasin Yaylali & Lotte Leijdekkers in gesprek met bekende onderwijsexperts en onderzoekers.

Tijdens deze live show kom je alles te weten over de inhoud van Doorloopjes 2 en hoe je de nieuwe tools die je worden aangereikt kunt inzetten om nóg meer impact te creëren in jouw klas of school.

Meld je snel aan via de website van Pakhuis de Zwijger om verzekerd te zijn van een plek (VOL = VOL) én ontvang bij binnenkomst het nieuwste exemplaar van Doorloopjes 2.

De agenda is als volgt:

• Inloop: 19:30-20:00
  • Start programma: 20:00 met hosts Lotte Leijdekkers en Meesters met Dromen (Yasin Yaylali en Emin Kececi)

De sprekers:

• René Kneyber – Vertaler Doorloopjes en adviseur Toetsrevolutie
  • Jan van de Ven – ResearchED Nederland
  • Valérie Ungerer – Lerarenopleider en lerares Frans
  • Jan Tishauser – Vertaler Doorloopjes 2 & Programma Directeur ResearchED Nederland
  • Jasper Rijpma – Ondernemende leraar
  • Tijana Prokic – Education Lab Netherlands
  • Hidde Nuijten – Docent aardrijkskunde, vlogger & rapper
  • Golan Muhyaldin – Docent Engels (mbo) en trainer Toetsrevolutie
  • Denise van der Steen – PO-leerkracht en lid adviesraad Doorloopjes
  • Giel Kessels – Docent automotive en bestuurslid beroepsvereniging mbo (BVMBO)
  • Yasmine Ben Ali – Student 3e jaars Pabo

Met bijdragen van:

• Pedro de Buyckere – Onderwijswetenschapper
  • Paul Kirschner – Professor Emeritus Open Universiteit
  • Einde programma: 21:45
  • Afsluiting en borrel

meesters met dromen

doorloopjes 2

Wat is Doorloopjes?

Met Doorloopjes kunnen leraren op een toegankelijke en praktische manier aan de slag met Evidence Informed Werken (EIW) in de eigen klas. Kijk op www.doorloopjes.nl voor meer informatie.

Praktisch

De lancering vindt live plaats in Pakhuis de Zwijger, Piet Heinkade 179 in Amsterdam op donderdag 14 april van 19:30 – 22:00. De inloop is vanaf 19:30 en om 20:00 begint de show.

Online volgen

Kun jij er niet fysiek bij zijn, dan kan je de show ook online volgen. Meld je hiervoor via dezelfde pagina aan om je online ticket te ontvangen.

Kosten

Het bijwonen van deze onderwijsavond is gratis en je ontvangt het Doorloopjes boek 2 erbij!  Ook voor de online aanwezigheid betaal je niets. Dus vergeet dit niet door te sturen naar  je collega’s zodat ze zich ook aan kunnen melden!

Door wie?

Doorloopjes 2 wordt mogelijk gemaakt door Stichting leerKRACHT en de Doorloopjes partners ResearchED, BVMBO, BAB, Het Lerarencollectief, CNV en AOb.