Hundred2020

We zijn geselecteerd voor de HundrED 2020 collection!

HundrED.org is een non-profit organisatie die inspirerende innovaties ontdekt in het K12-onderwijs. Het doel van HundrED is om het onderwijs te helpen verbeteren en een basisbeweging te inspireren door pedagogisch verantwoorde, ambitieuze innovaties aan te moedigen die zich over de hele wereld verspreiden.

HundrED selecteert jaarlijks de 100 meest inspirerende onderwijsinnovaties en Stichting leerKRACHT is er daar één van.

Forbes

Forbes deed verslag van de HundrED summit in Helsinki en noemt Stichting leerKRACHT als een initiatief, dat ook interessant zou zijn voor de VS. Daar kunnen wij het natuurlijk niet anders dan mee eens zijn!

Professional development is always a hot topic. In the Netherlands, leerKRACHT has an innovative, impact-proven approach to teacher professional development “to promote a continuous improvement culture” among teachers. The process is peer-based instead of driven by policy and has reached more than 300,000 since its deployment in 2012.Forbes – Derek Newton

leerKRACHT in Forbes

Ons initiatief wordt uitgelicht in de editie van Forbes dat een aantal van de 100 innovatiefste ideeën beschrijft:

A HundrED Education Innovations That Could Change The World