Lancering Doorloopjes 3 op woensdag 29 november

Werken aan onderwijsverbetering? Dat doen leraren graag goed én samen. Wil je je eigen lespraktijk blijven versterken, met concrete suggesties? Na het succes van Doorloopjes 1 en 2, volgt nu de lancering van Doorloopjes 3! Vol met nog meer handvatten om meer te bereiken met evidence informed handelen binnen het onderwijs.

In Pakhuis de Zwijger verzorgen wij op 29 november een onderwijsavond waar we je graag voor uitnodigen. Meesters met Dromen (Emin Kececi en Yasin Yaylali) & Kirsten Cuppen gaan tijdens deze live show in gesprek met bekende onderwijsexperts en onderzoekers.

Je komt alles te weten over de inhoud van Doorloopjes 3 en hoe je de nieuwe tools die je worden aangereikt kunt inzetten om nóg meer impact te creëren in jouw klas of school.

In Pakhuis de Zwijger in hartje Amsterdam is beperkt plek, dus reserveer jouw plekje snel!

De agenda is als volgt:

• Inloop: 19:30-20:00
  • Start programma: 20:00 met hosts Kirsten Cuppen en Meesters met Dromen (Yasin Yaylali en Emin Kececi)
  • Feestelijke borrel vanaf 21.30 uur

Voor wie?

Nog beter onderwijs voor alle leerlingen en studenten. Daar zet jij je ook graag voor in. Je bent een leraar, docent, trainer of bijvoorbeeld intern begeleider. Je staat open voor alles dat bijdraagt aan betere lessen en een hogere leeropbrengst. Super! Goed bezig! Je bent van harte welkom bij de lancering van de derde set Doorloopjes op woensdag 29 november. We bieden je graag (gratis) een gezellige en inspirerende avond aan. Je gaat ongetwijfeld met concrete ideen naar huis die je de dag daarna in jouw onderwijs kunt toepassen.

Aanmelden:

Ga snel naar deze pagina op Doorloopjes.nl en meld je aan: https://doorloopjes.nl/doorloopjes-3-lancering/

Doorloopjes 3
meesters met dromen