Nieuws en blogs

doorloopjes

Vacature Doorloopjes projectleider webinars (DigiDates) & impact (16 uur per week)

Doorloopjes projectleider webinars (DigiDates) & impact. Bouw mee aan hét platform waar leraren onderzoek vinden om in de klas toe te passen.
inspiratiebijeenkomsten

Meld je nu aan voor een inspiratiebijeenkomst op Regionaal Opleidingen centrum Nijmegen eo (MBO).

Kom kijken bij Regionaal Opleidingen centrum Nijmegen eo (MBO) in Nijmegen en ervaar wat een verbetercultuur is en oplevert. En krijg concrete handvatten om de onderzoeks- en verbetercultuur op jouw school te versterken.

Vacature expertcoach voor het leerKRACHT-programma en het Groeikracht-programma, woonachtig in de regio Noord-Holland voor 16 uur per week

Wij zoeken een expertcoach voor het leerKRACHT-programma en het Groeikracht-programma, woonachtig in de regio Noord-Holland voor 16 uur per week

Vacature expertcoach voor het leerKRACHT-programma en het Groeikracht-programma, woonachtig in de regio Utrecht voor 16 uur per week

Wij zoeken een expertcoach voor het leerKRACHT-programma en het Groeikracht-programma, woonachtig in de regio Utrecht voor 16 uur per week
vacature

Vacature Senior administratie en support medewerker (MBO+)

Stichting leerKRACHT zoekt een Senior administratie en support medewerker (MBO+) uit de omgeving Utrecht die ons team per direct komt versterken. 20-24 uur verspreid over de week i.o.
studenten arena

leerling Arena ROC Brood en Banket

In de LeerlingArena van het ROC van Amsterdam, afdeling Brood en Banket, gingen studenten hierover in gesprek. Een mooi en belangrijk thema, dat voortkomt uit een van de strategische pijlers van de school: inclusie. Het leverde waardevolle inzichten op, rechtstreeks vanuit de mensen die het meest betrokken zijn: de studenten zelf.
leerlingen

Pilot: Sterk Leerklimaat en Verbetercultuur

Bouw jij mee aan een omgeving waarin iedereen optimaal kan leren? Een sterk leerklimaat is essentieel voor zowel leerlingen als leraren. Wanneer leerlingen zich niet weten te gedragen, komt hun leren – en dat van hun klasgenoten – in het gedrang. Bovendien, als we hen geen goed gedrag aanleren, zoals zelfdiscipline, doorzettingsvermogen en empathie, missen zij later in hun leven belangrijke kansen. Tegelijkertijd bestaan er veel mythes over leerlinggedrag, die het lastig maken om hierin verbetering aan te brengen. En weten we dat duurzaam succes alleen mogelijk is met een consistente, schoolbrede aanpak die gewenst gedrag stimuleert en handhaaft. Onze pilot biedt een bewezen aanpak om dit te realiseren.
VSO de Gyotschool

leerKRACHT op VSO De Guyotschool

De Guyotschool voor VSO zet vol in op onderwijskwaliteit door middel van een sterke verbetercultuur. In deze video zie je hoe wekelijkse werksessies zorgen voor minder vergaderen, meer structuur en een zelfsturend team. Dit heeft geleid tot meer rust, saamhorigheid en effectievere lessen voor hun leerlingen.
Neelke schoolleider Daltonschool

van de Hulstschool combineert het Daltononderwijs met leerKRACHT

De W.G. van de Hulstschool in Ede combineert al jaren hun Daltononderwijs met onze leerKRACHT-methodiek. Hoe ervaart zij die samenwerking? En wat levert het op? We spraken schoolleider Neelke Heldoorn. Zij legt uit hoe de school de leerlingen en ouders beter betrekt, terwijl het bovendien blijvende verbeteringen oplevert voor het onderwijs.