leerKRACHT op de NOT

Jaarbeurs Utrecht 22 t/m 26 januari 2019

Van 22 tot en met 26 januari vindt in de Jaarbeurs in Utrecht de Nationale Onderwijs Tentoonstelling (NOT) 2019 plaats. Stichting leerKRACHT is met diverse workshops aanwezig op dit grootste event voor onderwijzend Nederland.

Kom naar een van onze workshops

Deze editie van de NOT heeft als thema: ?De sleutel voor beter onderwijs?. Het is onze overtuiging dat die sleutel een cultuur is waarin je als leraren van elkaar leert en samen met je leerlingen en de schoolleiding het onderwijs verbetert. Hierover vertellen we je graag meer tijdens onze workshops op de NOT.

Grotere leerlingbetrokkenheid:

Wat gebeurt er als leerlingen het heft in handen nemen en het onderwijs gaan verbeteren?

Het verbeteren van onderwijs gaat beter als iedereen op school daaraan werkt. Ook de leerlingen. Dat kan met een simpel instrument: het verbeterbord in de klas. Geleid door leerlingen. Theorie zeker?
Nee, dit werkt al in honderden leerKRACHT-scholen. In deze workshop ervaren deelnemers hoe zij hun leerlingen kunnen coachen om als klas de leiding te nemen met dit verbeterbord en wat daarvan het verbluffende effect is.

Deze workshop bieden we in twee varianten: eentje die gericht is op het voortgezet onderwijs en een op het primair onderwijs. Klik op de datum en tijd van je  keuze om je direct aan te melden.

Beter onderwijs en meer werkplezier?

Dat kan, maar alleen als team

Het verbeteren van onderwijs gaat beter als je als team ?cht samenwerkt. Bovendien geeft zo werken meer werkplezier en betrokken leerlingen. Maar hoe realiseer je zo’n cultuur van ‘elke dag samen een beetje beter’? Hoe krijg je alle neuzen dezelfde kant op? Hoe cre?er je er tijd voor? Wat ga je concreet doen? In deze workshop beantwoorden we deze vragen, samen met leraren die dit al jaren in de praktijk brengen. Kies een datum en schrijf je direct in.

Heb jij je ticket al?

Bezoek aan de NOT is gratis, maar je moet je wel even online registreren. Daarna kun je je direct inschrijven voor een van onze seminars. Doe het wel snel, want vol=vol. Vraag dus gauw je toegangskaarten aan.