Wij zijn een erkend leerbedrijf

Stichting leerKRACHT is door SBB erkend als leerbedrijf. Dit betekent dat wij aan alle voorwaarden voldoen om studenten van mbo-opleiding voor Secretaresse (niveau 3) een volwaardige stageplek te bieden.

Als student vindt je bij ons een goede en veilige werkplek die aansluit bij jouw opleiding. Je oefent het beroep uit waarvoor je in opleiding bent, met de werkprocessen en werkzaamheden die daarbij horen.

Onderdeel van het team

Stagiaires zijn bij ons echt een onderdeel van het team. Zij krijgen de kans om zich te ontwikkelen op veel gebieden. Dat varieert van het werken met alle Microsoft-office toepassingen en database beheer tot het gastvrouw zijn, telefoon beantwoorden en meehelpen met het organiseren van bijeenkomsten.

Wil je meer weten over Stichting leerKRACHT als erkend leerbedrijf? Of wil jij – als mbo-student meer informatie? Neem dan contact met ons op.