• Inloggen leerKRACHT-academie
Stichting leerKRACHT
  • Aanpak
    • Aanpak op school
      • Voor schoolleiders
      • Voor leraren
    • Aanpak in een stichting
      • Voor bestuurders
  • Programma’s
    • LeerKRACHT
    • Versneller
    • Schoolleiders
    • Inspiratie
    • Directieteams
    • Bestuurders
    • Verandercoach
    • Alle programma’s
  • Ervaringen
  • Zelf aan de slag
    • Kennisbank
    • Met je leerlingen
    • Met je team
    • Doorloopjes.nl
    • De Verbetercultuur-zelfscan
    • Overzicht zelf aan de slag
  • Kennisbank
  • Informatiebijeenkomsten
    • 8 feb – Kerkrade (PO)
    • 9 feb – Zutphen (SO)
    • 13 feb – Den Haag (PO)
    • 14 feb – Elburg (PO)
    • 16 feb – De Lier (PO)
    • 20 feb – Apeldoorn (PO)
    • 22 feb – Spijkenisse (PO)
    • 22 feb – Vriezenveen (PO)
    • Alle regionale informatiebijeenkomsten
  • Webinars
    • Webinar Verbetercultuur 9 feb
    • Webinar Verbetercultuur 20 feb
  • Nieuws & Podcast
    • Nieuws en Blogs
    • 10 verhalen over impact
      • Eigenaarschap in alle lagen van Daltonbasisschool Waterland
    • Podcast
  • Contact
  • Zoek
  • Menu Menu
U bevindt zich hier: verhalen
eigenaarschap daltonbasisschool waterland

Meer eigenaarschap met de leerling

werkdruk op het ROC Twente

Werkdruk in het onderwijs

basisvaardigheden rekenen

Basisvaardigheden rekenen

wereldwijs

Een verbetercultuur in het Nederlandse onderwijs

Pagina’s

  • 8 Concrete Plannen om Tipping Point te Bereiken
  • Aan de slag met het lerarentekort
  • Aan de slag met je leerlingen
  • Aan de slag met je team
  • Aan de slag met Kansengelijkheid op je eigen school
  • Aanpak
  • Accreditaties
  • Aflevering 10 – Eigenaarschap bij de leerling met Wendy Roelands
  • Aflevering 8 – Onderzoekende houding met Joël Kamminga
  • Bedrijfsbezoek leerKRACHT: 30 leraren en schoolleiders op bezoek
  • Bedrijfsbezoeken: een inspiratiebron voor scholen
  • Behoefte aan structuur bij jullie teamevaluaties, die daadwerkelijk leiden tot verbeteringen?
  • Beroepsonderwijs
  • Bestuur
  • Bestuurders
  • Betrokken leerlingen. Hoeveel ruimte gun je hen?
  • Blijf de baas over je eigen ontwikkeltijd
  • category-page
  • Contact
  • Cookie beleid
  • de bordsessies
  • De leerKRACHT-Versneller
  • De Leerlingsurvey
  • De Verbetercultuur-zelfscan
  • Digitale bijeenkomsten
  • Disclaimer
  • Doorloopjes.nl
  • Download pagina
  • Een Bewezen Manier van Werken
  • Elke Dag Samen een Beetje Beter in ons onderwijs
  • Ervaringen over leerKRACHT: ‘Als je eenmaal zo werkt wil je niet meer zonder’
  • Ervaringsverhalen
  • FAQ
  • Feedback Op Mijn Lessen? Graag. Maar Dan Wel Constructief!
  • Ga met ons in gesprek
  • gezamenlijk lesontwerp
  • Help mee om ieder kind dezelfde kansen te geven
  • Het Besturen-programma
  • het bord in de klas
  • Het leerKRACHT-inspiratieprogramma
  • Het leerKRACHT-jaar 1 en het Schoolleiderprogramma opgenomen in het schoolleidersregister
  • Het leerKRACHT-programma
  • Het leerKRACHT-programma voor directieteams
  • Het Organisatorisch Bord
  • Het Schoolleiders programma
  • Het Verandercoach-programma
  • Hoe regel je snel, effectief en goed onderwijs op afstand?
  • Hoe Vergroot Je De Motivatie Van Je Leerlingen?
  • Hoe Voorkom Je Een ‘Onvoldoende’ Beoordeling Van De Onderwijsinspectie?
  • Hoe Ziet Het Verbeterbord Eruit
  • Home
  • Iedere Ouder Wil Goed Onderwijs Voor Zijn Kind
  • Impact leerKRACHT in het MBO
  • Impact leerKRACHT in het PO
  • Impact leerKRACHT in het VO
  • In de media
  • Informatiebijeenkomsten
  • Inschrijven
  • Jaarverslagen
  • Jouw persoonsgegevens en privacy
  • Kennisbank
  • Klachtenregeling
  • leergang LEAN-kracht voor schoolleiders
  • leerKRACHT in de praktijk
  • leerKRACHT in de praktijk
  • leerKRACHT in de praktijk
  • leerKRACHT in de praktijk
  • leerKRACHT in de praktijk
  • leerKRACHT in de praktijk
  • leerKRACHT in de praktijk
  • Leerlingarena
  • leerlingfeedback
  • Leraren
  • Locaties
  • Manifest
  • Materialen
  • Mentorgesprekken
  • Met leerKRACHT meer werkplezier en minder werkdruk in het basisonderwijs
  • Minder Werkdruk in het Onderwijs?
  • Minder werkdruk op school? Drie oplossingen die ook nog het onderwijs verbeteren
  • Nieuws en Blogs
  • Nieuwsbrief inschrijving
  • NL2025 & leerKRACHT mentoringprogramma
  • Nog beter onderwijs, meer werkplezier en betrokken leerlingen op jouw school?
  • Onderwijsontwikkeling, Onderwijsinnovatie of Onderwijsvernieuwing
  • Onderzoek laat zien: leerKRACHT leidt tot een lerende cultuur en sterkere leraren
  • Online Workshop
  • Onze mensen
  • Opzet voor aanvraag subsidie regeling Schoolkracht
  • organisatorisch bord
  • Overzicht leerKRACHT-programma’s
  • Podcast aflevering 11 – Weg met de waan van de dag met Maartje Smit
  • Podcast aflevering 7 – Werkgeluk met Karin Landman en Joke van Sliedregt
  • Podcast De Gelukkige School
  • Podcast Eigenaarschap van het team met Anneke Hesseling
  • Podcast met Lotte Leijdekkers
  • Podcast met Schoolleider Bernie Kooistra
  • PODCAST: Aflevering 9 – Het betrekken van leerlingen met Daan Switters
  • Regionale informatiebijeenkomsten
  • Schoolleiders
  • Scrum in het onderwijs. Kan dat?
  • Test-pop-up
  • Tien jaar leerKRACHT
  • Transforming the performance of a country’s education system
  • Vacature lead data en digitale ondersteuning
  • Vacatures bij Stichting leerKRACHT
  • Van oriëntatie tot deelname
  • Veilig starten met leerKRACHT
  • Verbetercultuur? Hoe doe je dat? Veranderen volgens de leerKRACHT principes
  • voortgezet onderwijs
  • Waarom De Bordsessie Het Onderwijs Verovert
  • Waarom leerKRACHT Met leerKRACHT beter onderwijs en meer werkplezier
  • Wat kunnen deelnemende scholen in hun communicatie naar ouders vertellen over leerKRACHT?
  • Werkdruk in het Basisonderwijs Structureel Aanpakken? Waarom extra capaciteit all??n een teleurstelling wordt
  • Wil je meer structuur in het evalueren met je leerlingen?
  • Wil je meer weten over leerKRACHT?
  • Zelf aan de slag
  • Adviesraad
  • Raad van Toezicht
  • Partners

Categorieën

  • Blog
  • Ervaringen
  • Evidence informed Onderwijs (EIO)
  • Geen categorie
  • In de media
  • Intern Begeleider
  • Leerlingen
  • Leraren
  • NPO
  • Onderwijs op afstand
  • Onderwijskwaliteit (OK)
  • Ouders
  • Schoolbestuurders
  • Schoolleiders
  • Verbetercultuur (VC)

Archief

  • februari 2023
  • januari 2023
  • december 2022
  • november 2022
  • oktober 2022
  • september 2022
  • augustus 2022
  • juni 2022
  • maart 2022
  • februari 2022
  • januari 2022
  • december 2021
  • oktober 2021
  • september 2021
  • augustus 2021
  • juni 2021
  • mei 2021
  • april 2021
  • februari 2021
  • januari 2021
  • november 2020
  • oktober 2020
  • augustus 2020
  • juli 2020
  • juni 2020
  • mei 2020
  • april 2020
  • maart 2020
  • februari 2020
  • januari 2020
  • december 2019
  • november 2019
  • oktober 2019
  • juli 2019
  • juni 2019
  • mei 2019
  • april 2019
  • maart 2019
  • februari 2019
  • januari 2019
  • december 2018
  • november 2018
  • oktober 2018
  • september 2018
  • augustus 2018
  • april 2018
  • maart 2018
  • februari 2018
  • januari 2018
  • december 2017
  • november 2017
  • september 2017
  • augustus 2017
  • juli 2017
  • juni 2017
  • mei 2017
  • april 2017
  • maart 2017
  • februari 2017
  • januari 2017
  • december 2016
  • november 2016
  • oktober 2016
  • september 2016
  • augustus 2016
  • juli 2016
  • juni 2016
  • mei 2016
  • april 2016
  • februari 2016
  • januari 2016
  • december 2015
  • november 2015
  • oktober 2015
  • september 2015
  • juli 2015
  • juni 2015
  • mei 2015
  • april 2015
  • maart 2015
  • februari 2015
  • januari 2015
  • december 2014
  • november 2014
  • september 2014
  • juli 2014

leerKRACHT

Organisatie en partners
Nationale Postcode Loterij nationale postcode loterij
Jaarverslagen
Beleidsplan
Manifest
In de media
Privacyverklaring
Klachtenregeling

Contact

Stichting leerKRACHT
Europalaan 400 – 5e etage
3526 KS Utrecht
085 – 401 57 94 (ma-do)
info@stichting-leerkracht.nl

Routebeschrijving
Vacatures
English 🇬🇧

Deelnemen

Inschrijven programma’s
Nieuwsbrief
FAQ
Academie
Kennisbank
Brochure

ANBI

Stichting leerKRACHT is een Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI)

RSIN:852341817

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Youtube
  • LinkedIn
© Stichting leerKRACHT | Kwaaijongens, rebels in oplossingen
Scroll naar bovenzijde