• Inloggen leerKRACHT-academie
Stichting leerKRACHT
  • Informatie
    • Aanpak
      • Aanpak op school
        • Voor schoolleiders
        • Voor leraren
      • Aanpak in een stichting
        • Voor bestuurders
    • Programma’s
      • Alle programma’s
      • LeerKRACHT
      • Versneller
      • Leergang Toepassen van onderwijsonderzoek
      • Schoolleiders
      • Inspiratie
      • Directieteams
      • Bestuurders
      • Verandercoach
  • Inspiratie
    • Kennisbank
    • Ervaringen
    • 10 verhalen over impact
      • Borgen: hoe KC De Appel vasthoudt wat werkt en samen steeds sterker wordt
    • Nieuws & Blogs
    • Podcast
  • Kennisbank
  • Zelf aan de slag
    • Kennisbank
    • Met je leerlingen
    • Met je team
    • Doorloopjes.nl
    • De Verbetercultuur-zelfscan
    • Overzicht zelf aan de slag
  • Webinars
  • Ga met ons in gesprek
  • Inschrijven
  • Contact
  • Zoek
  • Menu Menu
U bevindt zich hier: verhalen
borgen op KPO Kindcentrum De Appel

Borgen: hoe KC De Appel vasthoudt wat werkt en samen steeds sterker wordt

feedback

De kracht van feedback en de professionele dialoog bij Samenwerkingsbestuur Quadraten

Model van Vroemen succesvol team

Elke dag SAMEN een beetje beter: werken in teams

feedback leerling

Formatief handelen

eigenaarschap daltonbasisschool waterland

Meer eigenaarschap met de leerling

werkdruk op het ROC Twente

Werkdruk in het onderwijs

basisvaardigheden rekenen

Basisvaardigheden rekenen

wereldwijs

Een verbetercultuur in het Nederlandse onderwijs

Pagina’s

  • 8 Concrete Plannen om Tipping Point te Bereiken
  • Aan de slag met het lerarentekort
  • Aan de slag met je leerlingen
  • Aan de slag met je team
  • Aan de slag met Kansengelijkheid op je eigen school
  • Aanpak
  • Accreditaties
  • Aflevering 10 – Eigenaarschap bij de leerling met Wendy Roelands
  • Aflevering 8 – Onderzoekende houding met Joël Kamminga
  • Bedrijfsbezoek leerKRACHT: 30 leraren en schoolleiders op bezoek
  • Bedrijfsbezoeken: een inspiratiebron voor scholen
  • Behoefte aan structuur bij jullie teamevaluaties, die daadwerkelijk leiden tot verbeteringen?
  • Beroepsonderwijs
  • Bestuur
  • Bestuurders
  • Betrokken leerlingen. Hoeveel ruimte gun je hen?
  • Blijf de baas over je eigen ontwikkeltijd
  • category-page
  • Contact
  • Cookie beleid
  • de bordsessies
  • De leerKRACHT-Versneller
  • De Leerlingsurvey
  • De Verbetercultuur-zelfscan
  • Digitale bijeenkomsten
  • Disclaimer
  • Doorloopjes.nl
  • Download pagina
  • Een Bewezen Manier van Werken
  • Elke Dag Samen een Beetje Beter in ons onderwijs
  • Ervaringen over leerKRACHT: ‘Als je eenmaal zo werkt wil je niet meer zonder’
  • Ervaringsverhalen
  • FAQ
  • Feedback Op Mijn Lessen? Graag. Maar Dan Wel Constructief!
  • Ga met ons in gesprek
  • Gedeelde spirit voor vernieuwing – leerKRACHT in Didactief
  • gezamenlijk lesontwerp
  • Help mee om ieder kind dezelfde kansen te geven
  • Het Besturen-programma
  • het bord in de klas
  • Het leerKRACHT-inspiratieprogramma
  • Het leerKRACHT-programma
  • Het leerKRACHT-programma voor directieteams
  • Het Organisatorisch Bord
  • Het Schoolleiders programma
  • Het Verandercoach-programma
  • Hoe regel je snel, effectief en goed onderwijs op afstand?
  • Hoe Vergroot Je De Motivatie Van Je Leerlingen?
  • Hoe Voorkom Je Een ‘Onvoldoende’ Beoordeling Van De Onderwijsinspectie?
  • Hoe Ziet Het Verbeterbord Eruit
  • Home
  • Iedere Ouder Wil Goed Onderwijs Voor Zijn Kind
  • Impact leerKRACHT in het MBO
  • Impact leerKRACHT in het PO
  • Impact leerKRACHT in het VO
  • In de media
  • Informatiebijeenkomsten
  • Inschrijven
  • Jaarverslagen
  • Jouw persoonsgegevens en privacy
  • Kennisbank
  • Klachtenregeling
  • leergang LEAN-kracht voor schoolleiders
  • Leergang Toepassen van onderwijsonderzoek in de lespraktijk
  • leerKRACHT in de praktijk
  • leerKRACHT in de praktijk
  • leerKRACHT in de praktijk
  • leerKRACHT in de praktijk
  • leerKRACHT in de praktijk
  • leerKRACHT in de praktijk
  • leerKRACHT in de praktijk
  • Leerlingarena
  • leerlingfeedback
  • Leraren
  • Locaties
  • Manifest
  • Materialen
  • Mentorgesprekken
  • Met leerKRACHT meer werkplezier en minder werkdruk in het basisonderwijs
  • Minder Werkdruk in het Onderwijs?
  • Minder werkdruk op school? Drie oplossingen die ook nog het onderwijs verbeteren
  • Nieuws en Blogs
  • Nieuwsbrief inschrijving
  • NL2025 & leerKRACHT mentoringprogramma
  • Nog beter onderwijs, meer werkplezier en betrokken leerlingen op jouw school?
  • Onderwijsontwikkeling, Onderwijsinnovatie of Onderwijsvernieuwing
  • Onderzoek laat zien: leerKRACHT leidt tot een lerende cultuur en sterkere leraren
  • Online Workshop
  • Onze mensen
  • Opzet voor aanvraag subsidie regeling Schoolkracht
  • organisatorisch bord
  • Overzicht leerKRACHT-programma’s
  • Podcast aflevering 11 – Weg met de waan van de dag met Maartje Smit
  • Podcast Aflevering 12 – Directe feedback voor je leerlingen met Doorloopjes, met Maykel en Lotte
  • PODCAST aflevering 14: Veranderen in het MBO, met Korine Gilijamse van het Albedacollege
  • Podcast aflevering 7 – Werkgeluk met Karin Landman en Joke van Sliedregt
  • Podcast De Gelukkige School
  • Podcast Eigenaarschap van het team met Anneke Hesseling
  • Podcast met Lotte Leijdekkers
  • Podcast met Schoolleider Bernie Kooistra
  • PODCAST: Aflevering 13 – Ruimte om te leren, een lerende organisatie
  • PODCAST: Aflevering 9 – Het betrekken van leerlingen met Daan Switters
  • Programma’s in het schoolleidersregister
  • Regionale informatiebijeenkomsten
  • Schoolleiders
  • Scrum in het onderwijs. Kan dat?
  • Test-pop-up
  • Tien jaar leerKRACHT
  • Transforming the performance of a country’s education system
  • Vacatures bij Stichting leerKRACHT
  • Van oriëntatie tot deelname
  • Veilig starten met leerKRACHT
  • Verbetercultuur? Hoe doe je dat? Veranderen volgens de leerKRACHT principes
  • voortgezet onderwijs
  • Waarom De Bordsessie Het Onderwijs Verovert
  • Waarom leerKRACHT Met leerKRACHT beter onderwijs en meer werkplezier
  • Wat kunnen deelnemende scholen in hun communicatie naar ouders vertellen over leerKRACHT?
  • Welk onderzoek versterkt jouw school? – leerKRACHT in KADER
  • Werkdruk in het Basisonderwijs Structureel Aanpakken? Waarom extra capaciteit all??n een teleurstelling wordt
  • Wil je meer structuur in het evalueren met je leerlingen?
  • Wil je meer weten over leerKRACHT?
  • Zelf aan de slag
  • Adviesraad
  • Raad van Toezicht
  • Partners

Categorieën

  • Blog
  • Ervaringen
  • Evidence informed Onderwijs (EIO)
  • Geen categorie
  • In de media
  • Intern Begeleider
  • Leerlingen
  • Leraren
  • NPO
  • Onderwijs op afstand
  • Onderwijskwaliteit (OK)
  • Ouders
  • Schoolbestuurders
  • Schoolleiders
  • Verbetercultuur (VC)

Archief

  • september 2023
  • juni 2023
  • mei 2023
  • april 2023
  • maart 2023
  • februari 2023
  • januari 2023
  • december 2022
  • november 2022
  • oktober 2022
  • september 2022
  • augustus 2022
  • juli 2022
  • juni 2022
  • maart 2022
  • februari 2022
  • januari 2022
  • december 2021
  • oktober 2021
  • september 2021
  • augustus 2021
  • juni 2021
  • mei 2021
  • april 2021
  • februari 2021
  • januari 2021
  • november 2020
  • oktober 2020
  • augustus 2020
  • juli 2020
  • juni 2020
  • mei 2020
  • april 2020
  • maart 2020
  • februari 2020
  • januari 2020
  • december 2019
  • november 2019
  • oktober 2019
  • juli 2019
  • juni 2019
  • mei 2019
  • april 2019
  • maart 2019
  • februari 2019
  • januari 2019
  • december 2018
  • november 2018
  • oktober 2018
  • september 2018
  • augustus 2018
  • april 2018
  • maart 2018
  • februari 2018
  • januari 2018
  • december 2017
  • november 2017
  • september 2017
  • augustus 2017
  • juli 2017
  • juni 2017
  • mei 2017
  • april 2017
  • maart 2017
  • februari 2017
  • januari 2017
  • december 2016
  • november 2016
  • oktober 2016
  • september 2016
  • augustus 2016
  • juli 2016
  • juni 2016
  • mei 2016
  • april 2016
  • februari 2016
  • januari 2016
  • december 2015
  • november 2015
  • oktober 2015
  • september 2015
  • juli 2015
  • juni 2015
  • mei 2015
  • april 2015
  • maart 2015
  • februari 2015
  • januari 2015
  • december 2014
  • november 2014
  • september 2014
  • juli 2014

leerKRACHT

Organisatie en partners
Nationale Postcode Loterij nationale postcode loterij
Jaarverslagen
Beleidsplan
Manifest
In de media
Privacyverklaring
Klachtenregeling

Contact

Stichting leerKRACHT
Europalaan 400 – 5e etage
3526 KS Utrecht
085 – 401 57 94 (ma-do)
info@stichting-leerkracht.nl

Routebeschrijving
Vacatures
English 🇬🇧

Deelnemen

Inschrijven programma’s
Nieuwsbrief
FAQ
Academie
Kennisbank
Brochure

ANBI

Stichting leerKRACHT is een Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI)

RSIN:852341817

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Youtube
  • LinkedIn
© Stichting leerKRACHT | Kwaaijongens, rebels in oplossingen
Scroll naar bovenzijde